Jag tror bestämt att det går flyttlass nu

På gott och ont.

De flesta av mina tankar på det området delar jag bara med Erik. Bäst så. Bäst att ha något som är bara för varandra. Bäst att glädjas åt de gemensamma funderingarna inom våra egna väggar... bra så.

Annars... saknar Erik, men han kommer väl hem han också. Så småningom. Om jag inte är felunderrättad så flyger han och hans föräldrar till Arlanda ikväll, sedan åker de till Uppsala. Där förväntar jag mig att Erik packar Thereses present (som jag glömde kvar), mitt pennfack (som jag glömde kvar), och alla laddare (som absolut inte får glömmas kvar. Livet utan laddare är INTE att rekommendera).

Förutom det... tja... igår blev jag klar med det här årets första spexstyrelseprotokoll. Undrar fortfarande när jag får se de två från UH. Inte jag som ska skriva......

Jag har fortfarande dåligt samvete över vissa saker. Vet att det skulle lätta om jag faktiskt GJORDE, men.... lättare sagt än gjort.

Tror jag ska se ett avsnitt av Gilmore Girls innan jag kryper ner i badkaret.

Jo, just det! Har blivit klar med min stickning nu. Det odefinerade plagget som bara fanns i mitt huvud finns nu, typ även som plagg. Funderar på om jag behlver fixa lite mer med det för att få det som jag vill ha det. Kunde inte riktigt prova ordentligt igår.

That's all for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback