Något är det, men vad, och varför?

Jag vet inte... det är en känsla som ormar omkring i min mage och trakterna därokring. Ormar sig, vrider sig, vänder sig... det är något som känns fel bara, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det, för jag kan inte komma på vad det är. Jag sitter och försöker jobba med ett och annat dokument, och så får jag panik och måste lämna rummet, eller så ringer telefonen, eller så är det något annat. Jag vet inte riktigt hur jag ska finna fokus. Kanske borde jag ta en promenad och släppa det hela, eller så borde jag... uff, jag vet inte. Det känns bara så fel. Och så är det som om jag glömt något, något jag borde... men jag vet inte riktigt... känns mest besvärligt. Och så ... *suck* Är så irriterande att inte kunna formulera tankarna ens i hjärnan. Trodde att det skulle gå enklare om jag kanaliserade genom fingrarna, men inte... det kommer bara en massa... uff, jag vet inte. En allmänn känsla av att något är fel att något inte stämmer. Att jag glömt något, missat något, missuppfattat något, felplanerat något. Vad??? VAD???

OCH VARFÖR????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback