7 dagar

Och sen är vi igång. Fulltecknad helg. Kanske skulle skriva upp alla tider, så jag ser vilka jag hinner med? Jag har i alla fall lovat att vakta nån dörr under fredagen.

Så är frågan... Vad händer sen? När det är klart? Alltihop... inte bara SMet... Vad händer med mitt liv då? *ångest*

Nä, får helt enkelt fokusera på nuet. Nu när det är SM på ingång.... syende, pluggande, skrivande och fixande. På ett sätt ska det bli skönt när det är över. Så jag kan fokusera på kärleken, och på sådant som jag försummat.
Ja, och på att hitta jobb då... förstås. Men det försöker jag att inte tänka för noga på, för då får jag bara ångest. Jag vet att det finns jobb på mitt område, och det kan ju lika gärna vara jag som nån annan som får det. Så chanserna är inte omöjliga. Det kommer gå. *håller beslutsamt upp något som liknar hopp framför ögonon, för att undvika att se ångesten där bakom*

Det kommer hur som helst bli FANTASTISKT kul med sm. Alla dessa människor, alla dessa skratt. Allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback