Bara en intervju kvar

Imorgon gör vi den sista intervjun, och sen är det dags att bestämma sig. Vem ska få jobbet? Det är riktigt intressant att lyssna på vad de olika personerna har att säga. Vem som till slut "vinner"... tja... det finns möjligheter. Det finns potential. Vad är det vi helst vill ha, och vem passar bäst in på det?


Ska kolla en sak senare... när jag har tillgång till mitt lilla... med fusklapparna. Kan vara så att det står något bra.



I övrigt... vet inte.. .ska bli skönt att lämna Stockholm imorgon. Jag har aldrig varit stadsbo, och även om jag bor i Örebro nu så... det är inte direkt centralt. Jag känner att jag längtar efter träd. Kan väl också vara så att det är rastlösheten och längtan hem som driver genom mitt blod. Det var ett tag sedan jag var i Gräfsnäs. Jag saknar det gröna... den glittrande sjön... Freia... allt det där som är hemma. Hem ljuva hem, vackra Gräfsnäs.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Gudrun.
Nu bloggar även jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback