Otaktisk?

Tja... jag visste i alla fall vad jag gav mig in på.... jag tänkte tanken. Kanske var det någon som hörde mig?

I förmiddags frågade pappa mig om jag vill gå med Freia nu (dvs då) eller ikväll (dvs nu typ). Jag svarade ikväll. Jag tänkte tanken att det kanske regnar då... så slipper jag träffa folk. Och, kan man tänka sig... det regnar. Surprise, surprise.

Idag har det inte hänt så mycket... jag var nere och öste båten, och kunde konstatera att mammas gummistövlar läcker (fast hon har i alla fall ett par, vilket jag inte har, så hon vinner ändå). Har också gjort slut på min suduko-tidning. Jag har diskat... och beundrat ambulanshelikoptern som landade på fotbollsplan. Ja, beundrat på håll alltså... så där lite diskret... över häcken. :-) Ibland är det så skönt att bo i ett litet samhälle.

Jag har också skrivit av mitt sommarschema på ett A4, och färgkodat det... efter var och när jag ska.... Gräfsnäs blev grönt, Örebro blått. Gotland blev rosa, Uppsala orange och Stockholm brunt. Ja... så roligt var det...

Ska betala ett par räkningar, och sedan är det dags att ge sig ut i regnet med Freia. Jaja... det var faktiskt mitt val. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback