Motivationen går upp och ner



  Jorå... ena stunden kan jag skriva hur mycket som helst för att i nästa bara stirra på skärmen. jag jobbar på hela tiden, men ... jag vet inte. Jag kollar mailen för vartannat stycke, och delvis hoppas jag på att inte ha fått något, för om jag får något så behöver jag nog ta tag i det... *suckar* Jaja... å andra sidan är det bra att veta hur mycket man har kvar att göra egentligen. Så... jag jobbar på, helt enkelt.

 Allt medan motivationen åker berg- och dalbana.

 Livet är... jaja...


 Imorgon ska jag ner till campus för registrering till nästa kurs. Bra att kallelsen kom idag. Bra att de är ute i god tid. Bra att det står på hemsidan, så man i alla fall hadde en chans att veta om det i förväg. Jo, jag har vetat länge, men alla har inte samma koll som mig. Jag vet. För jag har träffat dem. De som inte förstår varför de inte kommer in i datorsalarna i Forum längre eller som inte vet var man hittar gamla tentor. Så hellre att skicka ut samma information om och om och om igen. För det finns verkligen människor som inte fattar. Människor som i övrigt är rätt intelligenta. Och så är det bra att vara ute i god tid. För det finns människor som gillar att planera saker i förväg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback