Jag och 50 andra



Var inne på studera.nu för att se hur det gick i andra urvalet. Inte för det... kurs inom program=platsgaranti, men det är ju bra att kolla så inget misstag gjorts. Hittade där även information om hur många som antagigts. 51. Så det blir jag och 50 till under vårterminen. Och jag som tycker att den här terminen varit så skön, med 16 i klassen. Även om nu på slutet med uppsatsarbetet kännts lite ensamt...

Men 50. Det är inte så många, om man betänker hur illa det skulle kunna vara. Klasser som bara får plats i aulan. Klasser som inte ens får plats i aulan. Och klasser som går in i nått av lärarnas konferensrum. Skillnader.

Nåväl. Ska väl jobba lite mer, så jag blir klar med den här terminen den här terminen. :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback