Rejäla vinterboots, lappade byxor, t-shirt och fjäderboa

Jag kan förstå att de stirrade på mig. Jag kliver ut ut GIH-lokalen iförd ovan angivna klädsel. GIH innehåller såvitt de flesta vet träningslokaler och sånt. Men där finns även spexets kostym-lokal. Och där hämtade jag fjäderboan. Och vandrade genom snövädret.

För övrigt så är nog dagens citat "Det kommer in så underliga saker i den här logen." Och det är ett påstående jag står fast vid. Den som såg hur Jonas såg ut just då kan nog förstå mig.

Annars får man göra mycket absurt i kostym. Sy verktygsbälten, nåla nazister, klippa myggväskor och fixa band. Hitta saker, hämta saker. Veta vem som spräckt byxorna i grenen. Veta vem som svettas mest.

I övrigt rullar väl livet på. Önskar att jag hade fler timmar på dygnet, men ändå. Det mesta hinns ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback