Jag ser det snöar, jag ser det snöar

 Och, i mellan snöflingorna är det väntan, väntan, väntan. Är tänkt att vara en fixardag idag. Lite av ditten, och lite av datten. Erik och jag planerar att köpa en mikro. Och jag behöver växla lite pengar. Och skaffa lite tyg. Etc, etc. Och så ska det läsas inför seminariet imorgon. Och gärna skrivas lite på den där uppsatsen... ja, som sagt... fixardag.
Med snö på.

I övrigt... jag vet inte... funderar på lite av varje, och fixar med sånt med. Borde jaga en del människor, men orkar bara inte. Kan inte saker bara hända ändå? Jo, jag vet. Så är det aldrig. Men man kan väl få önska?

Vad mer? Vet inte... skriver väl mer längre fram kan jag tro. Är lite olika olika dagar med det där.
Men biljetterna hem är i alla fall bokade, och det ska bli så skööööööööööönt.

Så.
Iväg, iväg! Ut i det snöiga Örebro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback