Ilska, frustration





Jodå, mitt humör går upp och ner som en berg- och dalbana. Förut skrev jag om kärlek och längtan. Det känns främmande nu. Som om det var någon annan som skrev. Ändå kan jag nästan minnas känslan. Men nej, nu är det ilska och frustration. Varför ska det vara så här? Instabilitet i kvadrat. Och kommunikationen går snett. Eller spikrätt åt helvete.
Det är inte enkelt att leva ihop.


Arg.


Frustrerad.


Har iof tårkat tårarna, men det känns inte riktigt som jag är färdig med det heller.


Fan.


Helvete.



*morrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för dina vänliga ord på min blogg =)
Har inte varit inne på din sida på bra länge.. Vad trist att läsa ditt senaste inlägg. Jag hoppas att det ordnar sig och inte är något alvarligt.
Kram på dig tjejen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback