Ännu mer mail

11 mail under natten och morgonen. 5 till medan jag svarade på de 11 första. Kul? Nja, allting är relativt. Ytterligare två mail har kommit under min lunch. Nackdelen med min utsrensning under helgen, kommer responsen med måndagen och arbetsveckan. Goda nyheter är dock att jag nu kan hämta hem min symaskin. Den har hälsat på en reparatör... jorå... mår lite dåligt över vad jag eventuellt får betala, men jaja, får väl se vart det landar. Dumt att ta ut sorger i förskott. Kan istället glädja mig åt att kunna sy igen, även om jag fått gjort en ganska bra del saker för hand ett tag också... så...

Jaja, dagens planering är att strukturera upp alla dessa dagar runt jul och nyår. När ska man hit eller dit, packning, pakteinslagning, dokument att skriva, jobb att söka. Har inte jättestress just nu, men jag har en känsla av ett berg som är på väg att torna upp sig strax utanför ögonvrån. Min tanke är att om jag tar berget och sorterar det över dagarna, så blir det max nån bula nån dag. Vi får väl se var jag landat när jag listat klart. En deadlinelista ska i alla fall skapas.

Sen ska jag diska. Alltid lika tråkigt, alltid lika nödvändigt. Och nu har jag inte ens några aggressioner att göra mig av med.

Jaja... det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback