Under kontroll

Det känns skönt att ha koll på saker. Men jag skickade löjligt många mail igår. Nu tror jag dock att allt är under kontroll. Det finns biljetter, tåg... ja, allt möjligt. Måste bara fundera ut ett par saker till. Blir nog bra.

Hmm.. vad mer? Vet inte. Mormor kom igår, jag har i stort sett sytt klart mammas kavaj. Ska flytta på tre knappar och sy i en tryckknapp bara. Eftersom tryckknappen inte finns så får det vänta. Det blir troligen en shoppingtur till Alingsås imorgon. Hmm... vad mer? Har gått igenom handlingarna till Ungdomsrådets nästa möte. Blir nog bra det också.

Börjar också så smått droppa in anmälningar om att folk tar sig hit eller dit... det är bra.

Det är bra, det mesta blir bra. Det ordnar sig. Jag har koll!

 *utloggning pågår*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback