Tjejkväll

Oerhört trevligt. Tänk så enkelt det kan vara ibland. Lite halvuppstyrt, lite prat, lite skratt, lite folk... ah, jag gillar det. Ni är så härliga allihop! Både ni som kom och ni som inte kunde. Kanske kunde man bjudit in fler, men man ska ju få plats i lägenheten på ett hyfsat komfortabelt sätt också.

Idag är det beslutångest. Verkligen dags att bestämma sig. Ska jag sy eller inte? Hur har jag det med tid och pengar? Får väl helt enkelt göra en plus/minus-lista. Om jag inte syr något så är jag i alla fall sugen på en kjol jag sydde en gång. Visserligen det mest svårmatchade plagg jag äger, men tyget, mönstret, fallet, vidden.... det finns så mycket positivt med den där kjolen. Dessutom är den riktigt cool. Måste bara hitta en matchning jag är nöjd med. Kanske ska ägna lite tid idag åt att prova kläder?
Och syr jag inget så har jag dessutom fördelen att jag kan spara på designen. Jag tror verkligen att det skulle bli sjukt snyggt. AH! Beslutsångest!

Kanske ska nostalgititta på nån säsong... kanske... eller helt enkelt ta tag i något av mina projekt. Fatta ett beslut, söka lite jobb, skriva på tjänstereglementet, leta upp en viss.... tja... det finns mycket man KAN göra. Om man vill... och orkar...

Men som sagt, det var trevligt igårkväll. Och nu kommer helgen! Jäjj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback