Lite ordning och reda

Känns skönt att göra sig av med lite dåligt samvete. Några mail skickade, några dokument skrivna. Kanske ska fixa ett par saker till nu när jag är igång.

Annars... är i Uppsala. Erik och jag hyrde ett par filmer som vi sett på min dator, sittandes/liggandes i hans säng.

Bröllopet är på lördag. Kläder är medtagna och upphängda... skor... smycken... hela fadderullan. Fast jag är nog lite förkyld. Orkar inte som jag borde. Finns bara en sak att göra, och det är att ignorera bort det så mycket som möjligt.

Det ordnar sig.

Har blivit vald till Örebrospexets sekreterare fram till årsmötet. Blir nog bra det också. Men vore bra att hitta nån annan, för min plan är verkligen inte att engagera mig i det så mycket i år. Nä, jag har andra tankar, spännande tankar. Det kan nog bli bra.


I övrigt... vet inte... det ordnar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback