Igår idag imorgon

JAja...

Det blev en del shoppande igår. Kom hem med två tjocka böcker åt mig själv. Någon som är förvånad? Jag tror dessutom att de är bra nog för att dämpa ångesten över att jag köpt något som jag strängt taget inte BEHÖVER nu när jag inte har så mycket till inkomst. Men en och annan krona blir det ju här och där... Så det ordnar sig väl.

Idag tänkte jag försöka mig på ett par syprojekt. Förhoppningsvis vill min symaskin samarbeta, annars får jag komma på nån annan plan.

Imorgon är det fest igen. Och attans, det är fest ikväll med :-)

Jag ränkar med att det droppar in ett gäng mail idag. Det blir bra.

Hmm... få se nu... vilka planer finns i övrigt?

Åker till Gräfsnäs på måndag (jo, den 6:e), mormor kommer på onsdag, och Erik och jag åker tillbaka till Örebro på lördag. En snabbvisit, helt enkelt. Den söndagen ska jag ägna åt att packa om. Upp med vissa saker och ner med andra. Tåget till Stockholm går löjligt tidigt på måndagen. Sedan blir det Gotland, Gotland, Gotland. Och så ett styrelsemöte...

Vad mer? Jag vet inte... det ordnar sig. Allt ordnar sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback