En fest, ett samtal...

Eller flera fester och sjukt många samtal.

Jag hade riktigt roligt på spexets sommarfest. Mycket skratt. Väldigt avslappnat. Härligt! Och nu vet jag nästa års tema. Hur hemligt det faktiskt är vet jag inte. Vi har ju diskuterat det där med hemlighetsmakeriet en hel del.... Jag roade mig i alla fall med att sy mig en outfit speciellt till den här festen. Hade sån lust på just de där ärmarna. Strunt samma ändå när det gäller hemligheten, ska ingtet avslöja här. Av mina trogna läsare gissar jag att ungefär hälften vet av sig själva, och att den andra hälften inte bryr sig. Rätta mig om jag har fel.

Annars är huvudet just nu totalfyllt av mina två närmsta veckor och hur jag ska få ihop dem.
 Åker till Gräfsnäs idag, senare. Så jag ska packa och sånt. Mormor kommer på onsdag. Erik följer med ner, vilket är trevligt. Det blir bra. Kommer nog behöva sitta en del vid datorn, men ändå. Jag kan slappna av på ett helt annat sätt hemma.
Kommer tillbaka till Örebro på lördag, och ska ägna hela söndagen åt att packa om.
 Tidigt på måndag morgon går tåget mot Stockholm. Den största frågan just nu är var vi ska få tag i en chaufför ner till Nynäshamn och färjan till Gotland. Hoppas verkligen att det löser sig, annars har jag ingen aning om vad jag gör. Nåväl, det ordnar sig. Själva lägret känns det i alla fall som att vi har koll på. Och det är bra. Jag vet vad jag ger mig in på som fått huvudansvaret efter Sabina. Jag vet. :-D Allt ordnar sig bara man är fantastisk! Sist nästa vecka kommer Ungdomsrådets möte. Hoppas att den biten också löser sig.


I övrigt vet jag inte så mycket. Har lite funderingar på att sy en väldigt spännande dress till bröllopet Erik och jag ska på. Om jag sätter planen i verket så kommer jag i alla fall vara helt unik. Å andra sidan har jag redan en del kläder som skulle funka. Får fundera mera på det här när jag har tid, och har slutat oroa mig för (främst) nästa vecka.

*stor kram* (jag tror alla människor behöver kramar då och då - även om de riktiga är bättre än de elektroniska)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback