Ett beslut...

Ett beslut är fattat, som kan visa sig vara ett oerhört bra beslut, eller ett fruktansvärt dåligt. Den som lever får se.

Jag har i alla fall bestämt mig för att bli producent för Örebrospexet, trots allt. Jag och Pontus har pratat ihop oss om en kandidatur, och nu återstår bara att se vad föreningen tycker. Det får vi se på årsmötet. Det känns hur stort som helst. HUR tänkte jag? Hur ska det bli? Uff... nä, men det blir bra. Jag är peppad, jag har en massa idéer och planeringar, och tja... det ska bli riktigt roligt. Hur jag ska få tidsekvationen att gå ihop är dock en HELT annan fråga. Men det ordnar sig väl på något sätt. Får hårdplanera tiden, och hoppas på det bästa. Allt känns i alla fall bra inför den här produktionen. Det är ett bra synopsis, ett bra manus, en bra produktionsgrupp, och på det stora hela bra folk som är igång med sina respektive inriktningar. Det kommer helt enkelt bli superbra.

Fast... en del av mig önskar nästan en utmanövrering. Kanske inte i stil med förra året, men en ärlig omröstning där bästa kandidatur vinner.

Det finns så mycket potential i året som kommer.

För övrigt... skådiarna som är uttagna... Det kommer bli superbra! Eller ja... alla vet jag ju inte vilka de är, men... jag tror på dem jag vet vilka de är, och även övriga måste ju blivit uttagna av en anledning.

Ser fram emot det här året, första avstamp: upptaktshelgen. Nästa... årsmötet. Sen... får vi se.

Det kan bli hur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback