Vårkänslor

Jag tänkte att jag skulle återställa badrummet till mera normalskick efter sotarens framfart. Men när jag kom in där insåg jag att det var väldigt tomt där... perfekt tillfälle att skura golvet, alltså. Så jag tömde ut de sista få sakerna, och sedan drog jag dammsugaren ett varv, och skurade hela golvet i både badrum och på toaletten. Och skurmedlet luktar vårblom. Härligt. Under badkaret var det dessutom fruktansvärt lättjobbat, eftersom Erik var där och städade igår. Så nu är det jätterent. Och medans golven torkar har jag suttit här och lekt lite, så nu har jag en mer vårig stil på min blogg också. Känns skönt det med. (Kan du inte se den nya stilen så kan det vara en bra idé att rensa cache...)

Dags att flytta tillbaka alla skåp och saker till sina platser igen.

Men vår, det är härligt. Årstider är en bra uppfinning!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej vännen!

Länge sedan sist. Hoppas allt är bra. Läste bloggen men förstod inte.. fick du inte jobbet du först hade fått?



Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback