Hittade på nätet...

En gåta att knäcka. Denna är faktiskt utarbetad av en psykolog. Ingen jag känner har svarat rätt, inklusive jag själv.




En kvinna var på sin mors begravning. Där mötte hon en man hon inte kände. Hon tyckte att mannen var fantastik -rena drömmen och hon blev förälskad! Då begravningen var över, försvann han utan att hon fått hans telefonnummer. Ingen visste vem han var så hon kunde inte kontakta honom.

Några dagar senare mördar hon sin syster..


Fråga: Vad var motivet till mordet på hennes syster? (tänk lite innans du svarar)
























Svar: Hon hoppade att mannen skulle dyka upp på även denna begravning. Om du har svara rätt, tänker du som en psykopat. Detta var ett test skapat av en känd amerikansk psykolog. Många seriemördare deltog i testen och svarade rätt. Om du svarade fel kan du skratta dig lycklig. Om du svarade rätt, ber jag dig meddela mig. Så jag kan ta bort dig från min telefonlista.....

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Breaking news! Din bror är en psykopat!

Postat av: Malin

Hehe, vilket logiskt svar trots allt! Men ändå skönt att jag inte kom på det... =)

2009-03-26 @ 17:25:01
URL: http://celeritas.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag svarade rätt...



Men jag hade iofs hört historien tidigare ;P

2009-03-29 @ 22:23:24
URL: http://juu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback