God morgon

Sitter här och funderar på det här med att vara morgonpendlare. Varje morgon då jag faktiskt tar de tågen är ju lite unik, eftersom det bara händer då och då. Tänk om man gjorde det varje morgon? Skulle nog vara en annan sak... till att börja med är det ju lite lättare att lägga sig i tid på kvällen om man varit uppe tidigt på morgonen. Det där med dygnsrytm.

Jaja, det visar sig väl. Någon dag ska väl jag också få jobb, och då får vi se. Just nu känner jag mig dock inte särskilt morgonpigg. Men det blir nog bra.

Stockholm, here I come!

Kommentarer
Postat av: Marie

Att vara tågpendlare är något speciellt. I dag var det hyfsat trevligt för man fick cykla till stationen i solsken! Men vissa dagar när det är kolsvart på morgonen, iskallt, halt och blött och tåget är försenat kan man bli på knuffa-ner-någon-från-perrongen humör och då är det inte lika kul:)

ses ikväll,kram

2009-03-18 @ 08:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback