En helg, en dag, en planering

Saker börjar falla på plats nu. Det börjar kännas att det är på gång. Och på det stora hela känns det rätt bra. Jag är redo för framtiden.

I helgen var det kurs igen. Jag, Heléne och Emma var ledare för "Att höra eller inte höra". Var en mycket trevlig helg, där ute på slätten. Platt är det i alla fall... helgen flöt på, utan problem. Det var en trevlig grupp, bra stämning, bra diskussioner. På det stora hela är jag nöjd. Men oj, vad trött jag var när jag kom hem igår. Och sova länge... det var skönt.

Idag har jag träffat UH:s valberedning, eller i alla fall deras Örebrorepresentant. Så nu är det klart. Jag kandiderar till Ordförande med start vid årsmötet i april.

Efter lite bläddrande i kalendern har jag insett att det blir Stockholm tre tisdagar i rad. Lustigt.

Nåväl. All's end that ends well. Sägs det.

För övrigt är Örebrospexets blogg uppdaterad igen. Nya intervjuer. Se på
www.orebrospexet.com/blog

Kommentarer
Postat av: Julia

Lycka till med kandideringen!

Om du blir vald så får vi se till att boka möte så det blir en riktig överlämning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback