Mellan möten

Har varit i Stockholm idag för att ha möte med Personalgruppen. Känns bra att vi hade det, även om vi blev klara bra mycket tidigare än vi hade planerat. Skönt att känna att man kan ha tid att diskutera annat som händer i föreningen också. Bra möte, helt enkelt. Nu är jag på väg hem igen, till Örebro. Där har manusgruppen möte, de började redan 14... ska bli spännande att se hur långt de hunnit komma när jag väl kommit fram.

Jag sitter på tåget. Rätt skönt, för de har ett erbjudande om gratis internetuppkoppling under en månad. Lite roligt det där erbjudandet... för det gäller en specifik månad, mellan specifika datum (inget välja själv här) och dessutom bara på dubbeldäckarna. Förstår inte riktigt hur de tänkte då... men för att kunna utnyttja erbjudandet måste jag alltså åka under perioden, och på vissa specifika tåg... tjosan. Men idag har jag lyckats, så här sitter jag, och uppkopplingen håller sig nästan som jag vill ha den. Jag får i alla fall en del avbetande av mail gjort...

 Nu... lämnar vi Enköping.

Och dagen är... underlig.

Tror inte jag ska skriva så mycket mer än så just nu...


*glider vidare*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback