Jag tänkte på Rebecka

Ni som inte var med vid det här tillfället får väl bara... strunt samma.

Det var i alla fall ett gäng som var hemma hos Suzy, när Rebecka plötsligt upptäcker en hand som "sticker upp" ur bordet. "Vad läskigt!" var i alla fall hennes reaktion. Suzy påpekade att den reaktionen har hon aldrig fått förut.

Så när jag imorse fick syn på en hand som stack upp ur vattnet nedanför slottet så tänkte jag på Rebecka. På vägen hem lyckades jag faktiskt knäppa några bilder med mobilen (genom bussfönstret). Så nu tänkte jag lägga upp dem här, med en särskild hälsning till Becks.


Kommentarer
Postat av: Susanne

hehe... kunmde det vara min ljuslykta i form av en hand kanske? kul med minnen... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback