I'm too fast for my computer

Egentligen... nå, strunt i det. Men det där med bytande av sidor, hoppande mellan program. Och skrivande av texter. Det är lite irriternade när man måste stanna tankeflödet för att se om datorn hänger med. Det är meningen att den ska vara snabbare än så. Jag får väl börja fundera på...

Nåväl. Jag har en del planer för dagen, och för framtiden. På det stora hela tror jag att det mesta kan bli riktigt bra. Sedan har jag en del privata tankar och kommentarer om ett event på ingång. Där finns potential för en hel del spännande manövrar. Men då jag inte riktigt vet vilka som läser min blogg, förutom de som lämnar kommentarer då och då ska jag låta bli att utveckla den tanken här. Privat, är det en helt annan sak.

Människor. Jösses...

Och ibland undrar jag hur fylld av sin egen förträfflighet det är möjligt att vara. Och jag är inte perfekt jag heller, men det är mest ett spel för gallerierna. Jag försöker bara hålla modet uppe. Jag vet att jag är bra, jag måste bara tro på det också. Och kan man lura någon är det lättare att lura sig själv. Och kan man lura sig själv är det lättare att lura andra. Och till sist är det sanningen.

Nu ska jag krypa ner i badkaret och slappna av en stund... behöver sånt med ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback