Att hinna det man tänkt

Jag tror jag tänker för mycket.

Och... jag har börjat få en aversion mot att skicka mail. Problemet är nämligen att man får svar. Dessa svar måste sedan läsas, och reageras på. Eller så händer det att man inte får svar. Då måste man skicka ytterligare mail och tjata... Fast vissa mail är rätt ok att skicka ändå. Sådana som inte kräver respons av mottagaren. De klarar jag av. Nåväl...

De stora tankarna som virvlar omkring och behöver genomföras:
* Mail på engelska. Har lite problem med vissa formuleringar, men ska nog få iväg det.
* Mail till ansvarspost. Förhoppningsvis tar de sitt ansvar.
* Mail till ansvarspost. Förhoppningsvis reagerar de (nån av dem) snabbt och som jag tänkt.
* Mail till myndighet. Behöver man säga mer än så?

I övrigt är det alldeles för mycket på gång, och jag hinner inte riktigt med mig själv. Får väl se vad jag kan göra åt det...

Annars... tja. I helgen hade vi årets provföreställning, då vi tar alla kostymer, all dekor osv i befintligt skick och upp på en scen med skådisar, band etc... och så ser vi hur allt passar ihop. Och bjuder in några "proffstyckare" som får säga vad de tror och tycker. Sen jobbar vi på ett tag till, och plötsligt blir det premiär!

Mera annars... våra nya grannar har flyttat in. Man hör dem springa omkring och fixa... konstigt att höra grannar, och inte veta vem de är.

Hmm... nä, man kanske skulle börja bocka av lite mailande. Det lättaste först. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback