Update på CSN-läget

Tja... ett "brev" har nu ankommit från CSN. Och idag är det tisdag. Brevet bestod av ett meddelande som lämnats på "mina sidor" på csn.se. Där har jag varit inne och kollat varenda dag, för jag misstänkte något åt det här hållet, att infon skulle komma först där. Var bara inte riktigt beredd på att infon skulle komma bara där. Nåväl. Inte har jag fått något besked. Jag har fått en notat om att de behöver "kompletterande uppgifter". *suck* Och jag som förklarade redan i de papper jag skickade från början hur det ligger till. Nu har jag svarat på deras uppmaning om fler uppgifter, på ett överdrivet och pedagogiskt sätt. Återstår att se om handläggaren på CSN förstår normal svenska. Eller om han/hon är läskunnig. Jag avstod faktiskt från att påpeka att jag redan svarat på frågan, innan den ens kom, men... tja. Borde egentligen ge mig pluspoäng.

Så... väntan fortgår. Jag mår verkligen inte bra av att inte veta.

Så... rappa på CSN!

Läs även andra bloggares åsikter om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback