Funderar på att sy lite grann...

Det har jag funderat på i många dagar, så jag vet inte riktigt varför jag inte kommit mig för. Kan bero på att jag är rädd att maskinen ska börja krångla, som den gjorde sist jag jobbade med projektet. Vi får väl se...

I övrigt... min förkylning är nästan helt borta... bara hostan kvar, och det kan jag leva med. Rätt skönt att inte känna sig som en klubbad säl. Eller en klubbad utter för den delen... eller vad man nu kan tänkas springa omkring och klubba ner...

Är lite hungrig, så inte helt sammanhängande i tankarna. Ska väl försöka ringa ondskans central senare för att se hur det blir med pengar i höst... kanske, kanske inte... *svårt*

Nåväl...

Allt blir bra. På något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback