Det har varit tungt ett tag nu

Något har vi dragit på oss, både Erik och jag. Är mest glad att ingen av oss hamnat i 39-40 graders feber som min bror och hans tjej. Vi klarar oss i alla fall. Särskilt Erik, antingen för att han är större, eller så har han fått nått annat, eller nått lindrigare. Eller så hjälper faktiskt hans allergimedicin. Ska kolla upp FASS sen för att se om det är en bra idé. Är lite nojig över att äta andras utskrivna grejjer... så tvekar i det längsta. Är antagligen sånt som gör att jag rasar ihop på badrumsgolvet utan någon större förvarning. *suck* Jag som skulle vara med på manusläsningen, och stolt agera en karaktär som inte alls är som mig. Men en klänning som jag aldrig skulle ha på mig normalt sett. Karaktären skulle det.

Ringde Sara när jag rasat ihop och sa att jag inte kan komma på genomläsningen ikväll. Och bad henne hitta någon annan till imorgon. Lättare om man har lite förvarning iaf. Får hoppas jag orkar med festen ändå imorgon... men som det känns nu tror jag inte det. Borde väl höra av mig till Marie också... och sånt. Men en sak i taget. Nu ska jag försöka få i mig mer mat och vatten. Det är viktigare.


Får hoppas att sjukdomen släpper mig ur sina klor snart. Och Erik. Vi behöver må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback