Update

Nu kommer vi till avdelningen... hur mycket kan man skriva utan att avslöja för mycket? Jaja... Igår och iförrgår ägnades åt Stockholm och intervjuer av lite folk som sökt tjänsten på UH:s kansli. Maria förde ordet och Julia fick anteckna. Och så efter varje intervju jämförde vi intryck, diskuterade om vi tror de kan funka i tjänsten och på kansliet... det är en spännande resa. Och allvarligt, tänk att man kan skilja sig så mycket från hur ansökan verkar. Men det var skönt under vägs att vi var överrens om vilka som var intressanta, och hur "rankingen" dem emellan är. Och jösses... hur olika folk reagerar i intervjusituationen. Nervositet, visst... men oj... kan ju verkligen säga att en behöver fundera på vilket intryck hon gör. När ord och kroppsspråk och mimik inte alls stämmer överrens... slöseri med tid på den personen. Om jag ska vara krass. Och här, i min egen blogg, tycker jag att jag kan vara det. Som sagt. Ska inte avsölja för mycket, eftersom vissa saker ligger i ja... äh. Slutar skriva om det.

I min andra förening... tja. Kårspexet är på inrullning i Örebro, och de ska spela turnéföreställning imorgon. Mitt fokus är festen, och mig själv. Det är skönt att inte ha ansvar. Marie är här just nu, och hon har ansvar för mer än vad hon borde... jaja. Det blir nog bra det med. Mitt egentliga KM-fokus nu är Oscarsgalan. Glitter, glamour, gala. Nomineringar. Statyetter. Fest. DET ser jag verkligen fram emot. Verkligen. Av många anledningar. Och tja... det blir en bra farväl-till-spexet....tillställning. Mitt fokus är inte alltid som alla andras. Ska iaf bli lite kul att se vad Kårspexarna satt ihop iår. För er som är i Örebro rekommenderas det varmt. Medborgarhuset klockan 16 imorgon är vad som gäller.

Kommentarer
Postat av: Becks

Hoppas ni far en trevlig kvall med Karspexet! Festa lite at mig ocksa! ;)

Kramar fran exil-hasselmusen

2009-04-18 @ 18:14:01
Postat av: suzy

men hörru...inte medborgarhuset, då hamnar de på Hjalmar bergman nästan. Vi var på KULTURhuset, eller folkets hus, vilket du vill =) hoppas ni hade kul på festen! kram

2009-04-20 @ 11:27:47
Postat av: Marie

ansvar för mer än vad hon borde... kan tolkas på två olika sätt! Jag hoppas och tror du menar det på det snälla sättet :)

kram

2009-04-20 @ 13:30:34
Postat av: Gudrun

Medbogarhus... Kulturhus... Jaja. Tog information från närmsta informationskälla...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback