Borde vara i Stockholm - men det är jag inte

Jag är hemma och sjuk istället. Dåligt. Hade verkligen sett fram emot att träffa HRFarna igen. Jaja... det blir visst så ibland.

Annars... tja. Kårspexet... var väl bra. Jag hörde inte så mycket av dialogen, och ännu mindre av sångerna. Fast jag blev väldigt lycklig av en Tango Morbid. Festen var trevlig. Kan inte säga att jag umgicks med så många Kårspexare, men de QMare som kom och hjälpte KM i Teos lägenhet var i alla fall mycket trevliga. Jag lämnade festen tidigt. Den där lokalen är verkligen hopplös när det gäller ljudmiljö. Orkar inte med den, och med så mycket folk... nä, inte bra för mig.

Igår... så träffade jag Björn och Kenny. Trevliga killar, vi satt och spånade lite och försökte strukturera upp en förening. Roligt det där... men det kommer nog bli riktigt bra. Ser fram emot genomförandet. På kvällen lyckades det smyga in sig en dessert på programet. Trevligt att träffa lite folk. Fast när jag kom hem sen... jag mår inte bra. Och inte Erik heller. Något sjukt är det... och jag hörde av mig till HRF och sjukanmälde mig. Så idag är jag hemma. En sjujävla huvudvärk, täppt hals... tung kropp och svullna ögonlock. Nä, jag mår inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback