Trött, ont i halsen, och en slempropp

Jag skulle helst vilja sova bort hela dagen, men det funkar ju inte.

Så idag är jag trött... och allt från halsgropen och uppåt känns som en rejäl slempropp. Följdaktligen är hörsel, syn, andning, sväljande... och liknande inte alls vad de borde. Gick upp 9 för att jag inte kunde sova längre, var svårt att andas. Och så har jag läst ut den sista Harry Potterboken. (Jo, igen.) Funderar nu på om jag har intelligens nog under allt slem för att kunna göra något vettigt, eller om jag ska ge upp det.

Annars... lyssnar på Rent. Malin lånade ut, så den ska jag ta väl hand om, tills vi ses igen på fredag. Bra att klämma ihop allt samtidigt... *muttrar* Vill nog egentligen helst bara vara hemma. Men det känns inte helt ok. Jag orkar ju en del i alla fall. Hmm... Jaja.

Har ont i halsen. Ska nog dra igång vattenkokaren igen. Te med honung...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback