Tillbaka igen

Det börjar bli tröttsamt att åka runt i Sverige. Nå, det var nu till största delen trevligt i helgen i Leksand. Vi hade ett till största delen bra möte, och jag gillar ju alla tjejerna. Och Peter. Hur som helst. Det var tidvis lite trögt på mötet, men förhoppningsvis får folk upp rutinen bättre framöver, och jag har sovit alldeles för dåligt i helgen, och varit mycket trött. Förutom dessa två minus så hamnar allt annat på plus. Kanske har jag igen lite tankar om den stora tjejmajoriteten - inget oväntat, bara en viss ton som bara uppstår när det är bara eller nästan bara tjejer. Vissa sätt att resonera som skiljer sig. Sånt där är ju alltid spännande, och får mig i åtminstone sju fall av tio att känna mig som en man. Fast i en kvinnas kropp. Å andra sidan finns det vissa sätt att resonera hos mig med som är ytterst kvinnliga. Kanske är det dumt att tala om manligt och kvinnligt, men faktum kvarstår, det blir inte samma sak, och det enklast hittade sambandet är i regel kön. Om man inte har en hög grad av proffesionalism, för då spelar könen ingen roll. Jaja, lite tankar så här, en söndagskväll.

Det blir bra. Allt blir bra. I sinom tid.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har också tänkt väldigt mycket på att det är så många tjejer i styrelsen, det märks! Undrar hur det blir när Rasmus dyker upp? ^^

Postat av: Susanne Gärtner

jo i regel men när man inte tänker... så kan det bli väldigt jobbigt. Du fattar vad jag menar :D kramar

2008-09-08 @ 11:44:36
URL: http://susanne25.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback