Till Leksand

Varför vara där man bor? Varför ta det lugnt?

Jaja... igår rockerades det om i en massa planer, vilket innebar att jag hamnade på KM-mötet på kvällen, och därefter drack vi te en våning ner... trevligt. Idag har jag börjat dagen med gårdagens avsnitt av Heroes. Nice. Annat som står på dagordningen är att packa inför resan till Leksand, samt att söka mera jobb. Och så givetvis, så ska vi ge oss av idag. Styrelsemöte i helgen, helt enkelt. Ska bli kul att träffa folket igen. Jag har ju faktiskt inte varit på något av våra styrelsemöten sedan årsmötet & det konstituerande mötet nere i Lund. Missade det i juni... och sen kom sommaren.

Det är helt sjukt hur höstigt allt känns när det dras igång med nollningsaktiviteter, folks kurser startar, det är möten, möten, möten, och snart nolleföreställning. Jo då. Hösten är defenetivt här. De gyllene löven också.

Min förkylning finns fortfarande, men jag mår bättre. Jag har till exempel börjat med mjölkprodukter igen. Lite smått.

Annars... Hmm...

Dagens tips: Kom och se
Furstinnan av Sicilien (inte Hertiginnan, som det står i Samvetets nollningsprogram)

Dagens bloggtips: http://www.orebrospexet.com/blog/

Dagens grattis: Går till min sambo som fick VG på senaste tentan. Och till Ylva som fyller år.

Kommentarer
Postat av: Julia

Woho! Vi ses om några timmar! Hoppas du är peppad inför styrelsemötet? Det är jag!! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback