Röra på sig ÄR bra

Efter en hel del dividerande fram och tillbaka har nu Erik och jag kommit iväg till den närbelägna simhallen. Simhallen i fråga lämnar en del övrigt att önska, men fyller dock sin funktion. Den är full med vatten som man kan simma i. Att den är ståpåbottengrund i ena ändan, och sittapåknänagrund i andra ändan är lite en mindre oangelägenhet. Förutom skidåkning så är nog simning mitt favoritsätt att röra på kroppen. De fyller båda samma syfte, det är skönt, och man rör på kroppen utan att överanstränga sig, men är härligt trött när det är avklarat. Och båda blir ännu bättre om man kan avsluta med en stund i bastu. Vilket jag gjorde idag efter simningen. Så jag är nöjd.

Och jag har lugnat ner mig.

Och jag har världens bästa pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback