Panik och ont i magen

Precis efter lunch drog jag igång datorn för att kolla om det hänt något nytt. Jag trodde dock inte att det skulle ha gjort det, så jag blev synnerligen förvånad över att hitta ett mail som bland annat innehåller: "Om du fortfarande är intresserad av att jobba hos oss är du välkommen till Trysil på intervjudagar. Vi startar torsdagen den 18:e september klockan 13.00 i skidskolans lokaler på Turistsenteret och räknar med att vara klara på fredagen senast klockan 16.00. Vi bjuder på mat och boende. Du tar med dig lakan och kläder för utomhusbruk." Shit. Hur ska jag nu göra? Hur fan tar man sig till Trysil med kollektivtrafik? Redan nästa vecka? Den omeddelbara känslan i magen är panik. För jag vill ju, klart att jag vill. Och tänk, det jag skrev om mig själv och så var bra nog. Och oj! Jag måste varva ner, så att jag kan svara ordentligt, och hitta ett sätt att ta mig dit. I värsta fall får det väl bli taxi. Men jag vågar inte riktigt tänka på vad det skulle kunna kosta. Shit.

Kommentarer
Postat av: jacob

Tåg eller buss till Oslo. (swebuss kör vet jag)

Sen buss till Trysil (Nor-way.no kör)



finns säkert fler alternativ. Lycka till

2008-09-09 @ 16:40:29
Postat av: Susanne Gärtner

Håller alla tummar som finns!!! GO for it!! Lycka till hör av dig när du har varit där! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback