Helgen över, dags att ta nya tag

Men jaja... det har varit en bra helg, sett i förhållande till att den varit alldeles för packad. Men jag måste nog säga att jag mest uppskattade söndagen. Pizza, ett par filmer... te... mys, helt enkelt. Men jaja... nolleföreställningen var kul. Konstiga felsägningar och en Fredo som inte var sig lik. Festen var... tja... jag hade väl önskat mig en annan sorts "gyckel" sett till att festen, förutom att vara ett farväl till Furstinnan, också är ett rekryteringstillfälle. Nåväl. Och på fredagen var det ju Eriks mammas 60-årsfest. Det var trevligt, så länge jag orkade. Det blev helt enkelt för högljutt, och frisk är jag faktiskt inte.

Idag är det också fullt upp... och under resten av veckan... TVÅ intervjuer. Tjo, tjenare... nu måste jag verkligen ha svar från arbetsförmedlingen.

Iväg, iväg!

Dagens bloggtips:
http://www.orebrospexet.com/blog/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback