Förkylningen hänger kvar

Men jag får i alla fall en del gjort. Igår sökte jag rätt bra många jobb. Idag ska jag fortsätta i samma anda. Det ordnar sig nog. Allt blir bra. Söka, söka, söka. Jag har iof mest förhoppning på ett av de jobb jag sökte igår, men... man måste ju flytta då. Fast egentligen har jag ju inget emot att flytta. Jag trivs bra där jag är, men det... jobb först och främst.

Annat på agendan... har lite kontakt med några studieförbund. Ska försöka reda ut det lite pronto... eller åtminstone snart. Vad mer...? Jo, just det... alla mail *suckar* Jaja. Det blir bra. Allt blir bra.

Sen... hmm... man kanske skulle omplanera ett event framöver som verkar... äh. Min ursprungliga tanke var bra, men ju mer tid som går, desto mer ihålig känns den. Särskilt med tanke på allt annat. Jag ska väga lite för och emot där, och möjligen kommunicera med lämplig individ. Det reder sig väl det med.

Dagens bloggtips:
http://www.orebrospexet.com/blog/

Dagens grattis: Till mammas syster. Födelsedag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback