Fixar det sista inför intervju 2 av 2 den här veckan

Imorgon blir det en tidig morgon. Väldigt tidig. Men jag är nöjd, för jag slipper åka redan idag. Eller snarare imorse.

Så nu är det listor, packning och sånt som sysselsätter mig. Och på i bakgrunden står soundtracket till RENT. Nice!

Annars har jag faktiskt tagit mig tid att hälsa på hos Sara för lite grattis grattis och tårta. Fråga inte mig om den där inseminationsdiskussionen. Jag tror nog My visste vad som skulle hända när hon frågade om lov att dra exemplet... men men...

Jag är i alla fall bra på att övertyga mig själv. Jag är faktist redan trött, vilket är bra, eftersom jag snart ska sova. Fördelen med en välutvecklad fantasiådra. Yep.

Annars ser jag med spänning fram emot vad som komma skall. I största allmänhet.

Annars... dagens bloggtips:
http://www.orebrospexet.com/blog/ - bra för den student som vill ha kul under sin studietid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback