Mina blommor

Jag är ordensmästare. Det är en titel som låter ganska mycket coolare än den är, men jag tänker i alla fall göra det mesta av den, medan jag har chansen. Så nu är det mailande och bockande för fullt. En intern lista i almanackan, och planer, planer, planer... blir nog bra det där. Och mina blommor är rätt bra på att höra av sig som svar på mail. Det är trevligt. Alla mina fina Gullvivor!

I övrigt... idag blir det heldags föreläsning på Conventum. Är lite osäker på hur det ser ut med slingor och sånt där, så jag får väl kolla när jag kommer dit.

Jag har lite tankar på kläder... och varje gång jag bestämmer mig så får jag en ny idé. Vi får väl se vart det hela landar... och så karamellfärg... :-) Jo, jag är på Gulsparvarnas fest nu.

För övrigt... Erik håller på och drar i olika trådar för att få ihop helgens planer. Blir nog bra det där.

Nu... en snabb check av ngr saker... och sen iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback