Märkligt, mycket märkligt

Tittade mig just i spegeln, en snabb justering av frisyren senare och jag funderar... såg jag verkligen gråa hårstrån? Inte oväntat dock, mamma blev gråhårig extremt tidigt så... men ändå... tur att jag inte är lika åldersnojjig som min sambo. För övrigt så ger det håret mer lyster... man kanske kan få det att passera som solblekt? Eller så var det bara jag som inbillade mig... livlig fantasi har både fördelar och nackdelar. Som allt annat här i livet.

När det gäller sjukvården så når jag fortfarande inte fram. Jättekul. Verkligen.

Och när det gäller jobbsökandet... tja... ska väl dra iväg några... och så har jag en plan. Och en förvirring... kanske borde ringa ett sånt samtal... hmm....

Livet är... härligt. Märkligt, mycket märkligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback