Hur svårt kan det vara?

Jaja... har fått en träff till i alla fall. Men jag har fortfarande ingen aning om hur det är meningen... hmm, får väl hoppas att jag kan få ut mer vettigt på onsdag då. *grimaserar* Jag försöker och försöker fråga efter schema, och får svaret att det finns på en specifik sida. Bra så, men jag behöver användarnamn och lösenord för att komma åt det. Försöker att få tag på det... upprepade mail, och idag via telefon. Ringer, får en tid då jag blir uppmanad att ringa upp igen. Ringer vid nämnda tid, får inget svar, varken på fast telefon eller mobil. Ringer en timma senare, får inget svar då heller. Telefonen ringer... får... en tid, ett datum. Jag vill ju bara ha ett schema. Hur svårt kan det vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback