Dag 1 i kongressveckan - Förbundsstyrelsens sammanträde



Idag börjades mjukt. Jag tog en lugn morgon/förmiddag, och gav mig sedan av för lunch med Förbundsstyrelsen. Vi åt på Clarion Hotel, och ja... det var hyfsat. Jag var inte särskilt hungrig, så jag var inte så kräsen. Mest roligt att träffa alla, och så. Sedan hade vi möte i ett rum benämnt "aktern". Tyvärr störde rummet slingan. Men å andra sidan hade mötet bara en beslutspunkt, så... annars var det mest information, rollfördelning och sånt. Vem "tar hand om" vilka gäster etc... :-) Jag passade på att anteckna tågordningen för torsdagen när kongressen ska öppnas. Man vet aldrig när man kan behöva sånt... Kom då på att jag borde prata med Heléne om en sak, och med Julia om en annan. Ska bara komma ihåg det länge nog för att faktiskt göra det också. Imorgon ska vi beprydas med "märklappar" också. Då menar givetvis sådana anordningar som antyder vad man heter och vilken "funktion" man har.

Annat som är roligt är givetvis HRFs reklam. De är verkligen bra på att synas, men så kostar det väl också. Så ser ni en reklampelare den här veckan i Örebro så tycker jag faktiskt att ni ska stanna till och läsa vad det står. Och konstiga anordningar på Våghustorget, Olof Palmes torg och Teatertorget är till för att tittas närmare på. Så är det. Så ska det vara.

Men nu är jag trött, och ska gå och lägga mig. Får väl fundera över morgondagen imorgon, helt enkelt.

*kram, kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback