Mycket som händer, ganska lite som går frammåt



 För övrigt så anser jag att *** bör förstöras. Jo, känner mig lite destruktiv. Förhoppningsvis ska lite umgås med lite spexare ner i aulan senare råda bot på det. Annars bör jag nog gömma mig i ett hörn, så jag inte förstör något. Det är nackdelen med att vara destruktiv...

 Imorgon är det äntligen dags för den där intervjun. Ska bli spännande. Och oj, så mycket restid. Får väl ta med en bok eller två.

 Var på mässa idag... spännande. Träffade ett par av dem som haft intervjuer med mig förut, och de önskade mig lycka till. En har jag sökt hos igen, nu när det är nya tjänster ute. Vi får väl se vad som händer...

 Känner mig allmänt som nånslags spindel med sjukt många trådar ute. Vågar inte riktigt satsa för hårt på nån, för då är jag rädd att tappa greppet om någon annan. Blir nog bra det också, så småningom. Man bygger ju upp en massa förhoppningar varje gång det är dags för intrervju. Då vet man i alla fall att man är intressant. Frågan är om man är intressant nog, och vad det finns för konkurrens. Handledarna på arbetsförmedlingen är i alla fall väldigt positiva. Är väl deras jobb kan jag tro. Men skönt ändå med uppmuntrande tillrop.

 Tror jag ska smita hem nånstans efter paus idag. Känner ett behov av att varva ner på kvällen, och det blir er tidig morgon imorgon.

 I övrigt... det ordnar sig.

 Allt ordnar sig.

 *tillförsikt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback