Funderingar på dagen och kvällen

Räknas det som att göra något om man tänker noggrannt på allt som måste göras? Leker lite med tanken att ta med lite arbete ner till aulan sen. Kan ju lägga lite tid på det, istället för att irritera mig på tjafset... fast å andra sidan kanske det blir mindre tjafs idag. Rimligen bör det bli bättre och bättre dag för dag. Igår när jag kom hem var jag i alla fall redigt trött, irriterad, och hade huvudvärk. Dålig kombination. Det lär också bli bättre idag, framförallt tack vare färre timmar, men också färre individer att ta hänsyn till. Splittrad... jaja, det lär också bli bättre och bättre dag för dag.

Imorgon åker jag till Stockholm för möte med HRFs Förbundsstyrelse. Det känns helt off, men ganska bra. Tror det var ett riktigt beslut att prioritera så.

Tja... jag tror det blir rätt bra i allmänhet, men ledighet saknas... försöker mest bara att få tillvaron att gå ihop. Blir nog bra det också. Så småningom.

Allt ordnar sig. Allt blir bra. I sinom tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback