En extra vecka

På något sätt har jag lyckats få en känsla av att UH:s årsmöte är helgen efter sluttjut. Det stämmer inte. Jag vet det intellektuellt, det är en helg däremellan. Kanske kommer känslan av extra tid när sluttjutet väl är överspelat. Det ska bli roligt att se... spännande att fundera på vad som kommer att hända, vilka som kommer att styra framtiden, eller i alla fall nästa år. Jaja, det blir nog bra.

Ikväll ska vi filma, det ska bli kul. Kul att få filmen sedan... en hylla full av minnen. Ikväll kommer det också att sättas upp affischer. Det är också kul.

Och ikväll tar jag med mig valberedningsarbetet in i aulan. Det blir nog bra det med... får väl se om poängen går fram.

Sluttjutet ska bli kul, hoppas det blir mycket bus, och en bra publik. Hoppas förresten på bra publik alla kvarvarande föreställningar. Roligt, roligt.

I övrigt... jaja, allat ordnar sig. Allt blir bra. I sinom tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback