Det kommer bli superbra



Skådis är varma i kläderna... jorå, jag känner svettlukten ändå hem. Lite som jag sa till Marie, det sätter sig i hår och sånt. Hör lite till när man är kostymare. Men vad bra vi är. Och vad skönt det var ikväll när vi äntligen kom till genrep och ingen kunde stoppa föreställningen för att peta på någon detalj. Nu var det bara att köra, att rädda situationen. Superbra. Och spexet har landat på en normal längd, och oj vad skönt det är att komma hem en normal tid.

Imorgon har vi premiär. Då kommer det riktig publik, recensent, rektorer och sånt. Och det blir punsch i pausen. Och det blir superbra. Jag känner fortfarande att andra akt är bättre, men alla sångnummer i akt ett lyfter givetvis. Även om jag saknar mycket av det som ströks under aulaveckan. Jag förstår inte riktigt vitsen med att stryka till exempel en halv omstart. Nåväl. Bandet låter superbra, skådis likaså. Danserna sitter, dekoren blir bara snyggare och snyggare... Allt blir bra. Superbra.

Så om du inte spanat in hemsidan ännu är det defenetivt dags att göra det nu. Surfa in på
www.orebrospexet.com och påbörja försmaken av en njutningsfylld skrattupplevelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback