11 skickade mail senare

Tur att man har lite... jag vet inte. Solen lyser i alla fall. Känns som om jag har det mesta av det jag borde ha under kontroll. Har iaf planer på hur resten av dagen ska se ut mm och lite tankar på kommande dagar. Har kanske ett par till dåliga samveten som vore bra att ta tag i imorgon kväll. Annars vet jag inte alls när jag ska hinna med dem. Nu ska jag fixa ett par saker till innan det är dags att bege sig till aulan för dagens vedermödor. Vet i alla fall precis vad jag ska prioritera. Kanske kan hitta något aprikos som funkar i sammanhanget. Till skräck och fasa för vissa kan jag tro, men vaddå... det blir bra.

Och oj, vad jag längtar till premiären.

Och nej, det har inte tagit tre timmar att skicka 11 mail. Jag har gjort annat också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback