Trött idag

Var en trevlig dag igår, firade Karin. Var presenter, tårta, bowling, middag, promenader och kubbspel. Sov väldigt, väldigt gott sedan. Idag har jag åkt vidare hem till Gräfsnäs, och solen skiner.

Har en massa bett eller andra utslag runt anklarna, vilket är irriterande, för det vet jag inte vad jag ska göra åt. Är också väldigt trött. Har defenetivt hösnuva, och kanske någon riktig förkylning. Nu försöker jag samla tankarna inför veckan som kommer, inte helt lätt... jaja...

Har återigen kommit till det där stadiet då det gör ont i magen varje gång jag får mail. Och det är ofta, alldeles för ofta.

Och nu snurrar det igen... vet inte riktigt vad jag ska tänka om det heller.... den uppskjutna skallröntgenen blir i nästa vecka. Kommer inte ihåg datumet just nu, men det var ju skönt att det blev såpass snart i alla fall.

Ska bara slänga iväg ett mail till, sen vila lite... se om det slutar snurra för mig. Borde prata med min älskling också, vi har ju inte pratat än idag.

Ännu en dag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback