Hur gick det här till?

Det var inte det att det blev sent igår... inte egentligen. Det var bara det att det var svårt, svårt, svårt att somna. Och jo... jag minns tydligt att jag tittade på klockan och suckade över att den hunnit bli 3. För att inte tala om alla timmarna fram dit... och när väckarklockan ringde klockan 7 var jag inte direkt pigg. Men jag kom upp... och jag har gjort det mesta på den tid det brukar ta... min frukost är inte vad den brukar, men smakar efter omständigheterna väl. Och för all del... jag är inte så pigg och sprallig... men det går. Det gör det.

Vad står på schemat för dagen då?

9-12 Gruppsamling/Jobbsök mmm, jag ska till Missionsskolan.
13-16 Tvätttid jo, jag valde tiden själv.
17-??? Rollspel...

Det innebär... det finns tid för lunch och middag. Men inte så mycket annat. Sånt är livet.

Vet också vilka projekt jag ska bearbeta under dagens pass där nere... och vad som ska bearbetas mellan tvättomgångarna. Planerna är smidda. För dig som vet: Jag läser Vargbroder av Robin Hobb just nu... apropå smidda. Det är... jo, humor... när ord får så olika betydelser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback