Vad finns det att säga?

Det händer inte så mycket om dagarna... jag väntar på brev från arbetsförmedlingen. Än har det inte kommit. Jag fick höra att det skulle komma torsdag-fredag, vilket vore mer logiskt, med tanke på att det brevet bär beröra började i går. Min olyckssyster fick höra måndag-tisdag... vilket vore mer troligt, med tanke på hur lite respekt man har för människornas tid. Men icke... det kom inget brev i torsdags, inte i fredags, inte i går, och inte idag. Det är inte bara dåligt, det är under all kritik. Jag funderar dock, trots detta, på att skicka ett lagom syrligt mail till den där myndigheten. Fast det kanske man kan ta efter att ha ätit... blodsockernivån är synnerligen låg.

Annars har jag lite planer för både det ena och det andra just nu... men allt kräver kommunikation med omvärlden, så det får vänta lite...

Sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback